neděle 1. července 2012

Asi jsem Ready For Boarding :)

 Občas se Essence něco povede. V tomto případě se fakt povedla letní limitka. Ready For Boarding se mi líbí mnohem víc než Cruise Couture od Catrice. 
 Byla jsem poměrně zmatená tím, kde je RFB k dostání- totiž v DM drogeriích bez stojanu Essence (ale najdou se výjimky, třeba v DM v Brně na Svoboďáku). 
 Jsem stále pokoušena Lip and Cheek creamem, který je úžasně pigmentovaný, ale nemůžu se rozhodnout, jak moc ho potřebuju (zvláště když se chystám hlavně na tvářenku z Miami Roller Girl

 Psala jsem u předchozího článku, že jediná věc, na kterou nebudu čekat do slev, j kosmetická taštička. O čtyři DéeMka později jsem ji potkala. Juch.  Design je opravdu úžasný, jsem nadšená. Sice už je jak prase, ale asi s tím dokážu žít. 
 Ve čtvrtek jsem si šla koupit do DM pití. Nechala jsem tam šedesát korun, protože jsem poprvé potkala lak v odstínu Sending you kisses (a musela jsem ho mít, klasika). Je to krásná tmavě růžová krémovka v osmimililitrové lahvičce, proto stála 39 korun (laky z limitky Fruity mají 10 ml, proto stojí o desetikorunu víc). Zatím jsem s ním nezkoušela lakovat, ale vypadá to slibně. 


 Limitka mě moc potěšila, doufám, že i Miami Roller Girl bude na stejně vysoké úrovni. 

(sice jsou prázdniny a já se zatím nikam nechystám, ale stejně nevím, jak budu přispívat- vykašlal se na nás monitor a tak teď musím operovat v okně 10x15 cm...)

Žádné komentáře:

Okomentovat