neděle 22. dubna 2012

DIY s laky na nehty


Pokud jste žena/dívka/muž/krokodýl se spoustou laků na nehty a rádi vyrábíte věci rukama, čtete správné řádky. Na tenhle úžasný nápad jsem přišla úplnou náhodou (video od Chriselle Lim jsem viděla až dneska xD).
 Backstory pro zájemce: koupila jsem si v korálkárně roztomilý kočičí přívěšek, ale měl udělané jamky (pravděpodobně na smalt) a vypadalo to divně, takže jsem zachránila den lakem na nehty. Je to hezké, (relativně) levné a funguje to.
 K tomuto tutorialu jsem použila lísteček se spoustou buněk, náhodné množství laků na nehty, top coat, nejužší štěteček, který jsem našla, vatové tamponky a tyčinky, odlakovač.
(báječná fotka, já vím...)

Na tamponek jsem si rovnou nalila trochu odlakovače, protože jsem často střídala barvy. Doporučuju rovněž nelít odlakovač po celém stole (...), potom to smrdí.
 Jednoduše jsem štětečkem nanášela do buněk laky na nehty, rozmisťovala jsem je náhodně, jak mi to přišlo pod ruku. Naneste 2-3 vrstvy (podle potřeby) a nebojte se přetahů.
 Ve chvíli, kdy je všechno suché, buď štětečkem nebo vatovou tyčinkou odstraňte lak odtam, kde ho nechcete. Pak celý šperk (nebo co vytváříte) přetřete top coatem, nechte opět uschnou a můžete nosit.

pozn: nechte to doopravdy dobře uschnout někde, kde se k tomu nenechavé ručičky/tlapičky nedostanou. Ať to nemáte plné kočičích chlupů jako někdo.

Před a po:


(tohle jsem bohužel fotila až večer, tak jen pro ilustraci)

Lísteček stál 8 kč, štěteček 10, všechno ostatní jsem měla doma, takže doopravdy low budget friendly
 Lakům na nehty zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat