neděle 22. dubna 2012

Ecotools- kvalita za super cenu


 Ráda bych vám představila moje oblíbené štětce, které jsem si pořídila k Vánocům a od té doby na ně pěju chválu. Jsou od firmy Ecotools, která se zaměřuje (docela logicky) na ekologické kosmetické pomůcky. Štětce jsou proto vyrobeny s ohledem na životní prostředí- rukojeti jsou z bambusu, kovová část (nevím, jak to pojmenovat) je z recyklovaného hliníku a štětinky jsou syntetické. Navíc se dají dneska už docela hezky sehnat- kromě vlastního e-shopu je mají na různých českých e-shopech, E-bayi a dneska jsem je potkala v Tescu.
 Svoji pětidílnou sadičku jsem si koupila na E-bayi, stála mě asi 108 kč a poštovné jsem neplatila. A za ty prachy to teda fakt stálo.
 Štetce jsou v jakési cestovní velikosti, dobře se drží. Sada obsahovala štětec na pudr, baby kabuki, štětec na korektor a blending štětec. Štětinky mají světlé a na konci obarvené na hnědo, jsou opravdu hezké, navíc krásně jemné, je radost je používat a nepustí ani chlup.

V sadě byla ještě taštička z přírodního materiálu (ale nevím kterého, shame on me) která měla jeden problém- jediný štětec, který se do ní vlezl, byl kabuki xD... Protože je ale hezounká, nezůstala ležt doma, nosím si v ní čaje a cukr.
(placky jsou moje vlastní :D)

 Celkově si myslím, že čtyři štětce a taštička za stovku, navíc takové kvality, je supr kauf a nikdo nemůže litovat. Vzhledem k velikosti štětců si myslím, že na cestu značka ideál a nalíčíte se i s těmito čtyřmi. Těžko říct, které jiné štětce mají tak výborné porovnání kvality s cenou. Za mě 10/10 a ještě něco navíc.

2 komentáře:

  1. Ahoj, nejprve bych ti chtěla poděkovat, že sleduješ můj blog :-D Tyhle štětečky vypadají opravdu pěkně, já teď mám v plánu pořídit si jich pár z ELFu, z kolekce minerals. Kamarádka je má skoro všechny a jsou opravdu jemňoučké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tvůj blog se mi moc líbí :) s ELF štětci mám moc kladný vztah, určitě vyzkouším i ty z Minerals :)

    OdpovědětVymazat