pátek 17. srpna 2012

DIY stojánek na štětce

 Dlužím velikánskou omluvu všem, co chodí na můj blog- momentálně moc nestíhám přestože se flákám doma mám prázdniny. Takže než za hodinu odjedu, mám pro vás tip na skladování štětců. Sice jsem do názvu napsala DIY, ale vlastně nic na tom není...

 Koupila jsem tento obal na květináč, protože se mi hrozně líbil ten krajkový motiv a krásně zapadá do mého  holčičího pokojíčku. Protože je ale dost vysoký, vyskládala jsem jej skoro do půlky odstřižky látky. Ve chvíli, kdy bylo ,,falešné dno" dostatečně vysoké, naházela jsem dovnitř skleněnky a takové ty dekorační skleněné kamínky. Protože jich bylo ale pořád málo, dostala jsem geniální nápad (xD) a nasypala dovnitř ještě ty kuličky s motivy Doby Ledové, co dávají k nákupu v Albertovi.


 Pak už jenom stačí naskládat štětce dovnitř. Do květináče se mi jich vešlo cca dvacet, takže sice ne úplně všechny, ale vzhledem k tomu, že právě používané štětce mám v jiné nádobce, není to žádná katastrofa. Plus je tento obal na květináč ještě ve dvou větších velikostech a také v závěsné variantě.


 Jaké jsou vaše tipy na skladování štětců? A obecně kosmetiky?

Žádné komentáře:

Okomentovat