sobota 1. září 2012

Laky Essence v novém


Přiznám se, že se mi nové laky od Essence líbí. Děsně. Mají tak úchvatné lahvičky, že mně nikdo neodradí od koupi dalších odstínů. Dneska bych vám chtěla ukázat první dva, které budou krášlit mou lakovou poličku. 

 Začneme nějakou omáčkou. Laky jsou nově součástí stálé kolekce, dostupné v 56ti odstínech. Mají ploché štětečky, které jsou sice divně zastřižené, ale jsem profík a nijak zvlášť problém s tím nemám. :D Obsah úžasné-báječné-nádherné lahvičky je 8 ml a stojí 39 Kč. 


Začneme nepopořadě. Druhý lak, který jsem si koupila, je 131 Ballerina's charm. Neskutečně něžná šedivě-fialová barva a lehounkým hnědým nádechem a jemným shimmerem, řekla bych. Trochu jako zaprášená kytička levandule nebo usychající vřes v mlze. :) I přes vodovější konzistenci se mi lakoval dobře a je naprosto neprůhledný ve dvou tenčích vrstvách a neodlupuje se mi.


 První volba padla na odstín 125 Absolutely blue. Příjemná, velice studená krémovka bez shimmeru. V drogerii jsem sice měla pocit, že je lehce do fialova (něco jako byl A lovely secret z jarní kolekce), ale není. Lakoval se taky poměrně dobře, ale bohužel se loupal. :( Prosím, nelekněte se mojí nohy, nebyla lepší možnost vyfocení barvy laku :) 


 Ještě bych přidala malý tip. V H&M mají zrovna taštičky s manikúrou/pedikúrou, každá sadička stojí 49 Kč. Nejsem si jistá, co přesně obsahuje ta pedikurní, ale manikurní obsahuje pilníček, čtyřkrokové leštítko, kartáček a zatlačovátko kůžičky. Přijde mi to třeba jako hezký nápad na dárek.



 Užijte si zbytek víkendu a těm, kdo jdou v pondělí do školy hodně štěstí :) (obzvlášť nám, co máme čelit státní maturitě ;) )

Žádné komentáře:

Okomentovat