úterý 15. května 2012

Ach, ty hadry.....

  Dny, které trávím doma s hypochondrií trávím spíš u počítače než v posteli. Právě mě někdo trestá za to, že při šití/žehlení/kreslení/uklízení hrozně (nahlas) zpívám...
 Při posledních výpravách po internetu a nákupních centrech jsem narazila na spoustu věcí, které se mi hrozně moc líbí, ale z nějakého důvodu bych si je nepořídila.


Promod, 699 Kč. (nějak tak) 
Jsem naprosto odvařená z toho střihu, přestože bych asi vypadala líp v igelitce. Nicméně po odzkoušení a po pětikilové slevě bych možná uvažovala.

H&M Fashion Against AIDS, 399 Kč.
Jedna z věcí v kolekci FAA, která mě doopravdy chytla. Ale tričko s dlouhým rukávem v půlce května? Musím-odolat.


H&M, asi 2-3 stovky
Jsem buď úplně blbá, nebo tohle tílečko na stránkách už nemají. Hrozně moc moc se mi líbí potisk, ale nerozumím střihu. Dělá to bednu už ze slečny modélečky, co to asi udělá s průměrnou týnejdžerkou??

H&M, 599 Kč
Tyhle boty problém nemají. Já mám problém s tím, že bych je nemohla nosit. Když si odpustím sarkastické džouky na téma zlomené nohy, moje chodidýlko je natolik atypické (blbost. každé chodidýlko je atypické, originální a tak, proto přesně padnoucí obuv pro všechny neexistuje) že veškerá obuv neupevněná kolem nártu/kotníku má potřebu odlétávat do krajů za sedmero horami a tak. FML.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3727898/not-enough-cute?claim=ebb7ubbwmyg">Follow my blog with Bloglovin</a>


1 komentář:

  1. To tričko z H&M kolekce FAA se mi moc líbí, já jsem si chtěla koupit barevnou sukni, ale v žádném jsem ji neviděla a tak jsem už hledání vzdala :-)

    OdpovědětVymazat