středa 2. května 2012

Match Perfection win

 Měla jsem velké štěstí, že mně neminula akce, která probíhala nejdříve v Rossmannu, poté v DéeMku... Make-up Match Perfection od Rimmelu s korektorem za báječných 199 Kč... Měli na výběr z klasického make-upu v lahvičce s pumpičkou a krémového make-upu v 'kelímku'. Vzhledem k tomu, že jsem zrovna potřebovala korektor a podklad mi taky nebyl proti mysli, projela jsem recenze, z nichž vyšel vítězně krémový make-up, vzala peníze, sestřenku a jelo se. :D Vzhledem k tomu, že samotný make-up stojí nějakých 230 kč a korektor 129, říkala jsem si, že se to vyplatí.... A ono fakt že jo :D

 V nabídce mají asi čtyři odstíny make-upů, dva korektorů. Protože pro mně neexistuje nic jako příliš světlý make-up, vzala jsem odstín 010 Ivory
 Doma na mě čekal lehce WTF moment. Na fotce níže jsou oba produkty vyfocené, co mě ale zaráží, je to, že na make-upu je nálepka přilepená na spodku místo na víčku.... To jsem moc nepobrala.


 Samotné balení podkladového krému (make-upu, chcete-li) se mi líbí. je to skleněný kelímek s modrým plastovým víčkem, pod nímž je jakási bílá plastová poklička (aby do toho nenapadal nějaký bordel a aby se na cestách neplavil po celém kelímku, víčku, tašce...). Asi to není nejhygieničtější řešení, ale konzistencí je krém dost hustý. Trochu jsem se bála barvy (jsem bledě bledá se žlutým podtónem) ale ačkoliv vypadá tmavě, suprově se přizpůsobil mému odstínu pleti. Kryje dost obstojně (rozhodně víc než můj Super + BB cream) a téměř se neloupe, ani nedrolí (to mi bohužel dělá všechno) a výdrž musím pochválit.

 Korektor je o dost světlejší, ovšem kryje výborně. Aplikuje se přímo vytlačením na vestavěný štěteček. Korektor je údajně 2 v 1 s rozjasňovačem, což nijak nepotvrdím, ale to, co jsem od něj chtěla, splňuje na jedničku, takže jsem moc spokojená. Jenom mi přijde, že by ho mohlo být v tubičce víc

Barevné srovnání

Overall tedy musím potvrdit, že svých dvou stovek nelituju a korektor možná pořídím i znova


2 komentáře:

  1. Já této akce taky využila a rovnou 2x. Tenhle make-up je totiž můj nejoblíbenější a korektor se stal rázem také :-) Mám i ten make-up s pumpičkou a nevím čím to je, ale přijde mi více tekutý.. Moc pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ^.^ myslím, že je ten s pumpičkou tekutější proto, že je to klasický make-up, zatímco tento je krémový :)

      Vymazat